ff är alltid en fezt

Även om jag mycket skriver för mig själv och för att jag ibland har saker som jag vill få ner någonstans så är det kul att läsarsiffrorna stiger successivt(?) :)

Har nyss kollat lite på boston tea party när filip&fredrik skulle vara fulla på jobbet, ganska lustigt må jag säga. Även om jag tycker dom har tappat stinget lite sedan ursäkta röran så måste jag säga att dom verkligen får till det ibland. Jag är verkligen en sucker för tv ibland, eller ja, ganska ofta. Har man inget att göra *host* när mamma lägger beslag på datorn hela dagen och jag bor långt åt tjottahejti utan kontakt med omvärlden*host*  Ja, då är tv ett bra alternativ! Ja, ska läsa lite tänkte jag (jag älskar att läsa bra böcker hehe) och sedan prata lite med M innan jag ska få min skönhetssömn inför kommande skoldag. Som tur är kommer pappa och hämtar mig med bilen imorgon så jag slipper åka så himla mycket fram och tillbaka, börjar bli lite tradigt. Pappa bor ju i Årsta och mamma i Blackan såå.. Anyywho så vill jag bara säga godnatt till alla små konstiga människor som finns, jag älskar er! Vore man inte lite konstig, hur kul skulle man då vara liksom? Naaaah. Eheh.. mitt kvällsflum tar till, måste nog prata med Melica snarast! Fast kanske imorrn :) PUSS

Isabella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0