Dan före domedagen

Lite så det känns, efter att ha haft lov i en otroligt skön vecka så börjar skolan imorrn igen.
Det är nästan läskigt hur snabbt man vänjer sig vid att vara ledig, mycket lättare än man vänjer sig vid att börja skolan igen. Suck. Men det positiva är väl att ju fler veckor som går, desto närmare JULLOV :D
förhoppningsvis ska jag och min mor och mina kära syskon då åka iväg istället för att fira jul hemma. Jag tycker dagarna före jul är supermysiga men själva julafton känns lite överreklamerad. Bara massa ångest över pengarna man lägger ut, är inte en resa bättre då?

Men äh, en kort sammanfattning av lovet:
Började typ underbart bra på fredagen när vi gick ut, Kalle fyller 18 (grattis igen), vilket johan också gjorde (grattis du med). Lördagen blev väl lite slacker dag som de flesta blev med lite "utflyckter" och dagar på stan, onsdag var det klubb onsdag som också var sjukt kul, kom dock hem runt halv 4-4 så dagen efter blev också mysdag. Fredags myste jag med mina vänner Andrea, Malin & Fanny i nälsta (där jag bodde när jag var liten) och bakade bullar och åt kebab och snackade massa skitsnack, hur gött som helst! Sen har jag hjälpt M's mamma med lite saker och hängt i Farsta 123 och myst, har nog bott här nästan hela lovet, hihi!

Ja, hoppas ni är lika nöjda som jag med lovet!
Isabella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0