Vänner förgyller livet

Nu känns det nästan som jag är sjuk på riktigt! Efter julklappsshoppingen så åkte jag hem, var väl hemma halv 3 nånting och sov tills 7 när mamma serverade lite middag, och nu sitter jag här och funderar på om jag ska sova snart igen, är sjukt trött :/ Fick iallafall 6 julklappar köpta, skönt, bara 3 more to go :) tjoho! Tänkte kanske börja med dagen bästa och dagen sämsta, så här kommer en första;

Dagens bästa:  Rostmackor med ost, att ha köpt så många julisar och att mallan ringde (Mallan är min bästis sen vi var 2 år gamla och nu när jag flyttat mer mot staden och vi inte går i samma skola som vi annars gjort upp till 9an, samma klass tillochmen, så är det mysigt att ringa varandra med updates. Vi ses inte så jätteofta p.g.a av massa saker men hon är den finaste vännen man kan ha *kärlek*) hehe..
Dagen sämsta: Att jag är sjuk och att skolan var så sjukt onödig idag, hade 2min NK som jag tidigare skrev, typ 30min Grafisk C och sen masssssa håltimme så jag gick hem.

Här är snyggingen malin (vem tackar nej till denna gulliga vän?)



Hoppas ni mår bättre än mig!
Isabella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0