tomten jag vill ha en riktig jul

Torsdag och jaa.. resursdag. Idag är jag ledig, eller ja, egentligen skulle jag på en utställning med skolan klockan 1 men palla när det är vid zinken och jag är på andra sidan stan, NEJ! Iallafall så har jag tagit tillfället i akt och ska skriva min historia uppsats idag, så istället för att gå upp vid tolv har jag redan duschat, gjort mig i ordning, ätit frukost (iallafall druckit oboy) och ska alldeles strax börja, duktig va? :)

Igår var supermysigt, M's lillebröder är så söta så jag dör, båda två! Vi kom dit runt halv 5 och resten av gästerna kom vid 6 så vi satt och pratade och hjälpte till lite och åt lite nötter. Sedan kom dom andra och julbordet dukades upp, sill = yummie in my tummie måste jag bara säga, fyfasiken så gott! Sen så skulle det delas ut julklappar och jag trodde verkligen inte jag skulle få någon julklapp men jag fick 2 tröjor och en halsduk, jättefina, första riktiga julkänslan! :) Sen var man så mätt och trött så när jag kom hem drack jag bara lite te och pratade med mamma sen gick jag och la mig (och spelade lite peggle såklart) hehe.. Ja, nu ska jag nog sätta igång, den ska ju trotsallt vara inne senast 4 så! Wish me luck cowboys, PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0