Our lady peace

Idag har det varit full rulle må jag säga. Steg upp vid halv 10 ungefär för att duscha och göra mig i ordning, hann få i mig två julknäcke med julskinka på, mums :) Vid 11 mötte jag min syster Jannica vid skanstull för julshopping. Köpte julklappar åt M, mamma och ingmar. Storebror Joakim hängde också på, så vi shoppade, fikade och hade det väldigt trevligt. Jag måste ha dom absolut bästa syskonen i hela vida världen, jag älskar dom grovt. Vid 3 snåret så åkte jag hem till Melica för att hälsa på henne och hennes söta kissemisse Lira, hur gullig som helst!  Stannade väl där till ca halv 5, sen åkte jag hem och lämnade min kassar, följde med mamma för att handla. Sen åt vi middag och bar upp massa saker från källaren, ljusstakar oh sådant. Sen städa jag rummet (alltså dammsugde och allt), duktigt! :D Så nu e jag helt slut! Ska äta lite chips sen ska jag nog gå å lägga mig om ett tag för imorrn ska jag till vällingby å träffa malin över en fika och sista julishandlande, sen till stan och göra ett ärende åt mamma, sen möta henne och handla massa julemat, sen köpa julgran och jaa.. ni fattar, fullt upp!  Sen måste jag ju planera för min nyårsfest :D:D Hur ska ni fira nyår?

Dagens bästa: Förmiddagen med syskonen
Dagens sämsta: Att jag fortfarande är jätteförkyld :(


Dagens låt:
Our lady peace - I loved you all along


Yours truly
Isabella

Kommentarer
Postat av: Patrik

Tur man har en styvmor som fixar allt :P Fast idag måste jag köpa de sista julklapparna innan jag ska till jobbet. Så nu måste jag springa HEJ!

2008-12-22 @ 10:21:15
URL: http://patrikbloggarintepa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0