JULJULJUL

Idag är det jul, och trots alla mina fördomar mot att julen inte alls är lika kul som den borde så är det trotsallt lite mysigt med gröt till frukost och med fina julgranar :)  så GOD JUL på er!  Tänkte göra en liten list tills min tur i duschen kommer upp:

Din första:
Operation? Halsen
Piercing? Öronen
Sport? Handboll tror jag det var, eller om tennisen var före?
Husdjur? Min katt Fisen r.i.p
Semester? I have no idea
Konsert? Westlife tror jag ;)

Olika frågor:

Vad äter du helst? Mat ofc.
Vad dricker du helst? Mjölk, kan inte leva utan.
Vad lyssnar du helst på? Typ allt adolphsson & falk är en favorit just nu.
Vad tittar du helst på? Kill Bill 1&2 om och om igen :)
Vad har du på dig? Mjukisar, t-shirt och duntofflor
Är du kär i någon? Ja, min prins.
Önskar du att du bodde någon annanstans? Mja, på söder kanske.
Dricker du? Ibland
Använder du droger? nä
Röker du? Nej
Vilket shampoo använder du? Det som finns, inte så kräsen
Vilken parfym använder du? Den gröna som ser ut som ett äpple?
Vad är du rädd för? The grudge
Gillar du att tvätta? nej fy
Vad skulle du vilja ändra med dig själv? Kanske ingenting?;P

Din framtid:
Barn?  Gärna
Giftemål? Om jag hittar den rätte
Karriär? Hoppas väl på det

Har du någonsin:
Kysst en främling? Har jag gjort, ja.
Tappat bort glasögon/linser? Har inget sånt såå.. räknas solglasögon?
Brutit ett ben? Nope
Rymt hemifrån? Näe
Röntgats? Nä
Gråtit när någon dött? Ja det har jag

Tror du på:
Kärlek vid första ögonkastet? Tveksamt
Gud? Nej
Mirakel? Ja, i viss utsträckelse.
Aliens? Haha jaa
Magi? Faktiskt
Spöken? OM jag gör
Himlen? Näe
Tomten? Vill ju göra det.
Kyssas på första träffen? Ja
Änglar? Ne

Kommentarer
Postat av: Patrik

Guten Weinacht på dig :)

2008-12-24 @ 17:30:18
URL: http://patrikbloggarintepa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0