julejusen som glimmar *klirr klirr klirr*

Mätt i magen är väl en underdrift just nu, med all julmust, julmat och mandariner så är jag svullen som en superballong, hehe, känns det som iallafall. Dagen har varit bra, känns skönt att göra något även om man är lite sjuk för annars blir man så helvetes uttråkad. Sådan är i varje fall jag. Såg nyss filmen "The Polar Express" med farsgubben och Karin (hans fru, min plastmorsa, bara karin) och den var mysig, får en att vilja tro på tomten igen. Fast jaa.. jag kan väl fastställa att jag är 99% säker på att han inte finns. Sad :(

Nu längtar jag bara tills jag blir frille och får gå ut och RÖJA, e så jävla partysuuuugen. Snälla låt det bli nyår NU tack!
Dessutom e min myssi bortrest i 1 vecka så jag kommer sakna mig galen efter honom, efter 1,5år borde man fått nog men nej, vill ha honom här hela hela hela tiden :) 

Imorrn ska jag möta systeryster i staden för lite sista julshopping sedan ska jag hem till Melle å mysa med henne och hennes kattunge. Hoppas även på att hitta en nyårsklänning imorrn, lycka till liksom. That's it for now.

Dagens låt:
Adolphsson & Falk - Mer Jul (passande)

Dagens bästa: All god sill och julmust
Dagens sämsta: Sjukheten



keep this christmas comin'
Isabella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0