IQ feelgood.

Åh änTligen har jag tid att skriva ett lite längre inlägg än bara typ 3 rader, tjoho! ;)

En sak som jag kom på igår när jag fikade med IJ var hur mycket jag älskar att känna mig intelligent och viktigt. Han är just en sån person som får en att känna sig intessantast i världen och som att man verkligen har nåt att komma med. Jag menar inte att jag känner mig osmart jämt men hur ofta pratar man med någon som verkligen, alltså VERKLIGEN lyssnar? Inte ofta tror jag!
Dessutom berättade han en ganska intressant grej. Det var om en forskare som ville undersöka hur lycklig människan egentligen är. Det gick till på det sätt att han skulle ha en intervju, men för att kolla hur saker påverkar oss så frågade han alla som skulle bli intervjuade om dom kunde kopiera ett papper till honom. För hälften av dom som skulle bli intervjuade la han ett mynt på kopieringsapparaten som dom då hittade, och det visade sig att dom som hittat myntet kände sig lyckligare. Ganska häftigt!

I övrigt har min dag varit sådär som ni läst i tidigare inägg.. Men den blev lite bättre när jag fick träffa Melle, köpa ett par skor (den som säger att shopping inte kan göra en gladare har fel) och sedan fick jag veta att jag ska få fajitas(?) till middag som pappa nu står och tillagar + att det låg en chokladkalender på min säng när jag kom hem :D Se så det kan bli!

Ska snart njuta av middagen och sen bara göra ingenting med ingen alls, skönt.
Isabella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0