I mitt huvud - nu min nya blogg.

En del av mig saknas. Min kretiva del, min skrivande del. Jag brukade slänga ur mig texter hipp som happ, på toan, i duschen, på vägen hem, i sängen, framför tv:n, ja överallt. Min hjärna har bara slutat producera.. varför? Visst jag ville skaffa en mer vardaglig blogg men det som egentligen intresserar mig är ju skrivandet, utan det är det inte riktigt jag. Jag ska ha ett nyårslöfte, att hålla min kreativa textskrivande hjärna igång, no matter what. Jag saknar hur jag kunde sitta och bara skriva som att det var mitt hjärta formulerat i ord, som att tankar som bara funnits i bakhuvudet sakta började ta form i radet, dikter, låtar. Låtar, det är något som också slutat komma, vad hände med mitt singer/songwriter intresse? Åh gud, låt det komma tillbaka, ge mig inspiration.


Och till Sandra som kommenterat, tack för uppvaknandet, har nog förnekat det för mig själv också men känner samma sak, ge mig en chans till så ska du få se! 

Jag lägger denna blogg bakom mig, nu är detta en ny blogg, glöm det gamla, här kommer ren och pure isabella, direkt ur huvudet.

My words dont lie.
Isabella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0