Hemlisar fo shizzle

Sitter i skolan, har precis fått i mig lite lurre, najs ;) Idag mår jag faktiskt bättre än igår, helt bra vågar jag väl inte säga men bättre :) Tänkte skriva något så ni får veta lite mer om mig.

Tio saker ni (antagligen) inte visste om mig:
1. Ofta när jag sitter på toaletten and doin' my business så försöker jag alltid nå så att jag ser min hand i spegeln för att sedan göra peace tecknet och sedan känna mig mäkta nöjd.
2. Jag har tvångstankar om att jag alltid måste vinka när jag åker förbi tomteboda för annars får jag inga julklappar (systers förtjänst) och det blir ibland pinit när man sitter ensam och ska försöka vinka diskret.
3. Också e tvångstanke att jag måste säga "prosit isabella, tack, varsegod" när jag nyst om ingen annan säger prosit till mig, vilket också kan bli pinsamt om man är ensam. Då brukar jag dock viska det väldigt tyst för mig själv.
4. Jag älskar att rimma, på julklappar, i huvet ja, jag älskar det, försökt skriva raplåtar men with no succes, hehe.
5. Jag är väldigt noga med hur jag klär mig och hatar att behöva välja kläder på morgonen, därför står jag nästan varje kväll och provar igenom hela garderoben för att hitta morgondagens outfit.
6. Jag har en väldig hatkärlek till hästar, tycker dom är väldigt vackra djur men är ofantligt rädd för dem och dreas kraft.
7. Jag tycker att det är jättegott att doppa banan i oboypulver som snacks när man inte har något annat hemma.
8. Skulle vilja testa att ta nakenbilder på mig själv men är alldeles för blyg för att testa.
9. När jag råkar göra illa någon eller någon har gjort sig illa börjar jag ofta asflabba för att jag blir så nervös.
10. Jag andas nästan alltid i takt med musiken jag lyssnar på vilket ofta leder till att jag blir andfådd och ibland får syrebrist och blir snurrig i huvudet, likadant när jag skrattar.


Jaao.. Utmanar er som läser att skriva 10 saker om er själva i er blogg, kommentera också gärna så jag får läsa.. hehehehe älskar smaskiga sanningar :-*

Isabella

Kommentarer
Postat av: Patrik

Jag antar utmaningen, dock får de komma upp imorn. Lite sent nu!

HEJ :D

2008-12-18 @ 22:53:58
URL: http://patrikbloggarintepa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0