Gammalt men gött

Haha, var så inne på "gammalt är godast" att jag skrev min mail med "@godast" istället för "hotmail", ibland är man bra virrig!

Jag har faktiskt alrig tagit mig tid att lyssna på Simon & Garfunkel eftersom jag tänkt att det är ena gamla gubbar som inte har mig nåt att erbjuda, men ack så fel jag hade! Gud, nu när jag inte har så mycket för mig har jag laddat ner lite av deras låtar och låt min häpna, dom är ju underbara och återigen undebara. Jag står helt klart på att gammalt är godast, snacka om att veta vad musik är! Ja, lite därför jag var så ivrig där vid mailadressen ;)

Jag är egentligen en väldigt rastlös människa, eller snarare så blir jag väldigt lätt uttråkad, men just ikväll kunde det inte vara bättre än att bara få sitta isolerad här i min bunker och bara vara själv. Med Fester såklart (vilket är ett litet jättemjukt monster-gosedjur som jag fick av M på alla hjärtans dag förut, han är min älskling, Fester alltså, ja och M också för den delen).

Men jag måste nog säga att dagen låt blir..... tamtadam....
Simon and Garfunkel - Cecilia

Tänkte lägga in ett youtube klipp med låten, men har ingen aning om hur man gör det?

Iallafall, ha en underbar kväll, och frossa i gamla goda låtar!

Isabella (i somras, med en kebabrulle i handen och en nöjd min? Livet har sina goda stunder;) )

Kommentarer
Postat av: Patrik

1. Bob dylan kommer till sverige i vår, biljetter släpps den 9 dec.

2. För att lägga in youtube-klipp så kopierar du embeded koden som finns på varje klipp. Börjar typ: <object width="480" height="295">... Kopiera hela texten och klistra in i "nytt inlägg" sen så tar du förhandsgranska, sen tillbaka till inlägget. Då borde du se en kul ruta med en flashicon i. Hoppas du förstod.

3. Simon & Garfunkel är riktigt sköna gubbar!

4. Om du har lust att börja jobba som Telemarketingförsäljare så fråga mig.

2008-12-04 @ 22:27:17
URL: http://patrikbloggarintepa.blogg.se/
Postat av: Patrik

Självklart ska det stå gul ruta*

2008-12-04 @ 22:27:36
URL: http://patrikbloggarintepa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0