För en gångs skull

Sitter på Naturkunskapen nu. Sjukt trött.. zzz.. verkar som att hur mycket jag än sover så blir jag inte pigg! Kanske kan bero på att jag är mentalt trött för allt plugg jag har nu. Men för en gångs skull så kan jag sitta här och njuta eftersom jag har skrivit klart min uppsats hemma. Känns nästan som att jag ljuger när jag säger att jag har gjort något tidigare än vad man behövde men det gör jag inte :D duktiga jag! ;)

Fick sällskap nästan hela vägen till skolan av en gammal klasskamrat som är väldigt väldigt trevlig och söt, så det kändes inte lika jobbigt som vanligt. Efter skolan ska jag köpa en liten julblomma till M's pappa och hans fru eftersom vi ska dit på middag ikväll.

Skriver nog inte så mycket mer idag.

Oimba.
Isabella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0