F-f-freedag

Äntligen fredag :D Alltså, imorse var jag så arg att jag kunde spricka! Vår sämsta bajsskola är sämst på att informera, alltså i onsdags så skulle vi ha naturkunskaps prov och jag hade pluggat mycket eftersom jag verkligen ville få VG eftersom det skulle leda till ett VG i slubetyg. Men ja, då kommer jag dit, pluggat hela vägen på tunnelbanan och blivit förhörd, och vad händer? Hon är sjuk.. KUL! Ja, och sedan är det så att NK är enda lektionen jag har på fredagar, dvs. att jag börjar 8.20 och slutar 9.35, vilket är ganska tidigt att börja enligt mig. Så igår så undrade man om hon fortfarande var sjuk eller inte och om vi isf skulle ha provet ändå? Och eftersom vi har ett intranät (som en hemsida där de skriver in sådana saker) så tycker man att det kunde stå där, men nej. Iallafall gick jag argt och trött till skolan imorse och vi hade provet, så jag frågade bitr. rektorn som höll i provet eftersom läraren var sjuk om det hade funnits någon info om att vi skulle ha prov idag eftersom det var fler än jag som inte hade en aning om man skulle komma eller inte, lite waiste att gå upp 7 å sedan upptäcka att man inte har nån lektion, då sa hon "Eftersom hon var sjuk i onsdags så är det ju logiskt att det är idag!"  MY ASS att det är logisk, jävla cpskola, jag blir så arg!! Anywho, hoppas jag får vg, jag måstemåstemåste!'

Idag ska jag iallafall hänga med Melle och gänget till åkersberga där dom ska spela match (jag måste ju heja, har ju faktiskt spelat i det laget i 3 år) Och sedan ska jag, Melle, AM och kanske Robban chilla hos AM :) Najs.
Lördag spenderas med fika med underbara Malin och sedan hos Marc-o. Söndag ska mamma ha kalas eftersom hon fyllde i måndags. Kul helg med andra ord :)  Vad ska ni göra?


Keep it cool
Isabella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0