but it's not christmas yet

dunderförkyld idag med, men känns som gamla nyheter så skit i det :)
Sitter hemma hos far min och väntar på att sillen ska serveras, vi ska nämligen fira lilla julafton med mina plastsyskon som ska upp till sälen över jul. Ska bli mysigt :) Det bästa var att när jag kom hit hade jag massa luckor på chokladkalendern jag fick öppna, det var gooootttt!!

Mest längtar jag tills jag blir frisk och tills jag får träffa gamla järngänget, alltså mallan, dea å fannyh. Fyfan vad dom är kärlek. iallafall så gjorde jag inte så mycket igår, fotade lite å sådär. PUss


Kommentarer
Postat av: MOMO

guud vilken fin bild :D snyggis

2008-12-20 @ 14:29:08
URL: http://momos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0