And then..

Tack, det är verkligen obvious att kvällar inte är till för att plugga på, eller ja, ingen dag överhuvudtaget är det enligt min åsikt. Men jag lurar alltid mig själv att jag kommer orka och plugga bra men jag orkar aldrig när det väl kommer till kritan.
Ibland kunde man ju önska att man hade lite mer självdisciplin, för jag kan ärligt säga att jag inte är den bästa på att ta tag i saker. Inte den näst bästa heller för den delen. Iallafall har jag fått lite gjort och skickat iväg lite grejer som skulle skickas iväg, way to go! Tänkte föresten bjuda på några bilder från när vi firade mamma, eftersom jag nästan aldrig lägger upp några bilder som har med något att göra, såå.. här kommer några:


1. kära mor och systeryster 2. Syrrans pöjk 3. Jag som ser väldigt liten ut (eller fortsätter jag förneka att jag ser ut så?) 4. Vid middagsbordet :)


Sedan i skolan idag hade jag bara en lektion med PP (peter påhlman) där jag & Robin satt och spånade hur vi skulle skapa vår 3D stad ;) Sedan så klagade jag på metorn att jag inte fått någon lapp om skolfoto, då helt random gav han mig sin skolkatalog, typ niiice huh? Kan dock meddela att årets bild av Isabella Frank förestället ett svartvitt ägg, inte lika nice, hehe men äh! Alla blev lite uppspelta av hela skolkatalog-grejen;

1. Robin & Simon 2. Markus spexar med katalogen 3. Momo och Carro för att dom e så goa :)

Nä, nu när jag levererat lite så tänkte jag mumsa pepparkakor och dricka mjölk, hihi!

Gokväll!
Isabella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0